środa, 14 maja 2014

Jak wybrać biuro rachunkowe?

Prawda jest taka, ze nie jest łatwo wybrać dobre biuro rachunkowe. W rzeczywistości – Twój wybór
powinien być poprzedzony odpowiednim i rzetelnym zbadaniem dostępnych ofert. Decyzja o zatrudnieniu nierzetelnego biura rachunkowego może się dla Ciebie skończyć tym, że konsekwencje jego zaniechań będziesz ponosił przez kolejne lata.

Podstawową kwestią jest wybór takiego biura rachunkowego, które ma wszelkiego rodzaju licencje i zezwolenia, wymagane w zawodzie. Dlatego też z miejsca lepiej zrezygnować z najtańszych biur, prowadzonych przez krewnego znajomego... Musisz również dowiedzieć się, jakie ma doświadczenie. A to dlatego, że takiemu biuru rachunkowemu powierzysz całą księgowość – ono powinno Cię angażować wyłącznie do rzeczy najważniejszych i najistotniejszych. Ty masz prowadzić biznes, a na rękach księgowego (księgowej) spoczywa ciężar pamiętania o opłatach. Najlepiej również, aby biuro rachunkowe reprezentowało Cię przed Urzędem Skarbowym – wówczas już w ogóle możesz nie myśleć o jakichkolwiek formalnościach.

8 komentarzy:

  1. Kiedyś miałem straszne problemy ze sprawami księgowymi. Na szczęście znalazłem serwis www.eRachuba.pl i wszystkie kłopoty zniknęły jak ręką odjął.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przy zakładaniu działalność radziłam się znajomych. Oni pomogli mi wybrać ifirmę i jestem bardzo z tego zadowolona. Ja nie wiem co to jest jpk ifirma.pl wie :)
    Jestem bardzo zadowolona z ich usług i każdemu również mogę je polecić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Księgowość na najwyższym poziomie? W eRachuba http://www.erachuba.pl gwarantujemy profesjonalne usługi rachunkowe i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli chodzi o księgowość firmową, to dobrym rozwiązaniem jest system finansowo - księgowy Connecto https://www.connecto.pl/system-finansowo-ksiegowy/. Oprogramowanie umożliwia prowadzenie księgowości zarówno w formie księgi handlowej, jak i księgi przychodów i rozchodów. Ponadto dzięki licznym funkcjonalnościom system pozwala na wykonywanie wszystkich czynności podatkowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słuchajcie, a może dobrym pomysłem byłoby otworzyć własną firmę? jeśli nie wiecie jak ja prowadzić to na pewno tego typu https://www.crowe.com/pl/services/konsulting/zarzadzanie-procesami konsulting z zakresu tego jak odpowiedni zarządzać firmą mógłby wam pomóc wystartować? Co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie wybór odpowiedniego biura rachunkowego jest dość poważną sprawą i należy oczywiście zrobić to dobrze. Ja całkiem niedawno kupiłam gotową spółkę https://www.tgc.eu/gotowe-spolki i jestem zdania, że właśnie taka forma prowadzenia firmy mnie najbardziej interesuje. Oczywiście także wybrałam biuro rachunkowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście o takich rzeczach na pewno warto jest wiedzieć i ja jeszcze chcę dodać, że całkiem niedawno nad tym się zastanawiałam. Już wiem, że właśnie biuro rachunkowe http://duet-sc.pl/ jest oczywiście godne polecenia.

    OdpowiedzUsuń