wtorek, 3 czerwca 2014

Dla kogo księgowość online?

Nie da się ukryć, że taka forma prowadzenia księgowości staje się coraz popularniejsza. Księgowość
Całe szczęście prowadzenie księgowości na papierze
odchodzi już do lamusa
online zdobywa serca przedsiębiorców
tym, że jest dużo prostsza i niejednokrotnie tańsza od biura rachunkowego. Niestety jak się okazuje – nie będzie ona odpowiednia dla każdego typu przedsiębiorstwa.

Z księgowości online z pewnością z powodzeniem skorzystać mogą różne mikroprzedsiębiorstwa, osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą oraz freelancerzy, którzy odprowadzają podatek VAT. Jednym słowem: najmniejsze podmioty gospodarcze.

Bo niestety, ale już większe przedsiębiorstwa będą wymagały już czegoś więcej, niż samego księgowania faktur. Może się okazać, że będą potrzebne na przykład jakieś konsultacje. W księgowości online jest również limit dokumentów, który dla większych przedsiębiorstw może okazać się niewystarczający.
Niemniej jednak: jeśli masz niewielką liczbę dokumentów co miesiąc i liczy się dla Ciebie niski koszt obsługi, to księgowość online będzie rozwiązaniem znakomitym.

15 komentarzy:

  1. Ja osobiście już od dłuższego czasu korzystam z księgowości online od ifirma.pl i bardzo sobie chwalę takie rozwiązanie. Jest wygodnie, tanio, a ja nie muszę zajmować się rzeczami, które zupełnie mnie nie interesują w kwestii prowadzenia firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raczej wole korzystać z tradycyjnych form rozliczeń, dlatego współpracuję z bardzo dobrym i sprawdzonym biurem podatkoweym https://www.konsultant-podatki.pl/ , który wszystkie rozliczenia wykonuje dla mnie rzetelnie i terminowo. Wam także polecam takie rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś można skorzystać z różnych opcji prowadzenia księgowości. My w firmie mamy np. wdrożony specjalny system ERP, który służy nam m.in. do obsługi wszystkich form księgowości. Oprogramowanie ma wiele zalet - https://www.connecto.pl/zalety-systemu-erp-dla-ksiegowosci/. Za jego pomocą możemy przykładowo prowadzić księgę przychodów i rozchodów lub ewidencjonować środki trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  4. https://ksiegowypoznan.blogspot.com/2017/06/nowy-dzien-to-dobry-moment-zeby.html?showComment=1576740381923#c7172654743622210683

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pewnością księgowości potrzebuje każda firma jeśli nie robi tego sama. Ja zdecydowałem się na korzystanie z outsourcingu usług księgowych https://www.crowe.com/pl/services/outsourcing-uslug-ksiegowych więc jestem zdania, że takie rozwiązanie jest dobre.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadza się. Większość przedsiębiorców nie ma jednak nawet pdostawowej wiedzy jeżeli chodzi o księgowanie. Jest to jednak na tyle istotna sprawa, że trzeba szukać pomocy sprawdzonych profesjonalistów. Ja ze swojej strony polecam księgowość wrocław naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli interesuje was na prawdę dobra i rzetelna księgowość w Krakowie to od siebie mogę wam polecić współprace z biurem http://www.perfekt.biz.pl. Dla mnie prowadzą rozliczenia już od jakiegoś czasu i jestem bardzo zadowolony z ich usług. Warta polecenia firma.

    OdpowiedzUsuń
  8. W dobie obecnych standardów każdy powinien korzystac z ksiegowosci online
    ________________
    https://panasiuk.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Słuchajcie, a cazy nie lepiej jest zdecydować się na outsourcing księgowy? Ja dowiedziałem się o takiej możliwości z tego artykułu https://poradniki-finansowe.pl/outsourcing-ksiegowosci-kiedy-warto-z-niego-skorzystac/ u muszę wam powiedzieć, że wydaje mi się to być na prawdę ciekawym rozwiązaniem. Powiedzcie mi co wy o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Na dobrą sprawę ja korzystam z księgowości stacjonarnej i jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony. Jeszcze jak czytałem na stronie https://taxology.co/jaki-vat-obowiazuje-we-francji/ to już wiem nawet jaki VAT obowiązuje we Francji.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie ja nie korzystam z takich usług, ale muszę przyznać, że bardzo interesuje mnie kwestia opłat skarbowych za sprowadzenie auta. Bardzo w zrozumieniu tematu pomogła mi lektura artykułu https://kioskpolis.pl/oplaty-skarbowe-za-kupno-samochodu/#kotwica2 i na pewno mogę ją każdemu polecić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj sprzedaż jest kluczem do rozwoju firmy - bez sprzedaży nie ma pieniędzy. Klienci są coraz bardziej świadomi i oczekują pomocy od sprzedawcy, a nie nachalnej sprzedaży. Odpowiednie podejście i zrozumienie klienta to klucz do sukcesu. Tego własnie nauczysz się na szkoleniu sprzedażowym Integrity Solutions https://integritysolutionspoland.pl/szkolenia-sprzedazowe-krakow/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prowadzę własną firme od wielu lat i ważny jest dla mnie profesjonalizm, dlatego korzystam z pomocy księgowość w Krakowie . Cenię ich za rzetelne podejście do pracy oraz profesjonalną pomoc w wielu kwestiach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko dziś znaleźć fachowca w danej dziedzinie, dlatego polecam szukać sprawdzonych ekspertów. Jeśli ktoś szuka księgowości w Krakowie, to polecam ModernWages.com

    OdpowiedzUsuń